Levering

 

Hos Re•Collection vil vi gerne hjælpe dig helt i mål med dit nye møbel og derfor tilbyder vi blandt andet gratis levering på ordrer over 1000,- DKK (gælder kun ved levering i Danmark og ikke ikke brofaste øer).

Ved levering af mindre ordrer indenfor Danmark benytter vi os af GLS & DAO. Ved større ordrer indenfor Danmark bliver du kontaktet af vores chauffør på tlf. eller sms inden ruten er lagt for dit område mht. leveringsdag/tidpunkt. 

Ved levering til udland benytter vi os af Postnord (leveres på palle)

Leveringsproceduren ved større ordrer

Ved ordrer afgivet fysisk i showroom, per telefon eller mail sender vi en ordrebekræftelse til dig på e-mail, samt et registreringslink som du skal benytte så snart du modtager ordrebekræftelsen. Vi hæver først beløbet ved levering.
Ved ordrer afgivet på webshoppen, kan du betale med Visa DK, Visa, Visa Electron, MasterCard, Express Maestro og MobilePay, hvor du ved endt ordre modtager en ordrebekræftelse på e-mail.

Alle større ordrer leveres til kantsten. Ønskes der ind- eller opbæring skal dette bestilles på forhånd, spørg for pris

Leveringstid

Vi sender altid din ordre hurtigst muligt med en leveringstid på 1-2 uger, hvis der er tale om en lagervare. Ved GLS & DAO ordrer modtager du automatisk din kvittering pr. e-mail med tilhørende Track & Trace nummer, så du kan følge leveringsprocessen.

For ikke-lagervarer vil der forekomme specielle leveringsvilkår. Leveringstiden i Danmark afhænger af den vare du bestiller og nærmere leveringsinformationen vil være oplyst under produktet på webshoppen.

For levering til lande uden for Danmark - kontakt os venligst for leveringstid og pris.

Kundeservice

Har du spørgsmål til levering, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. +45 52 28 20 00 mandag - fredag fra 9.00 - 16.00 eller på mail [email protected]